Hae sivustolta:

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Saavutettavuus

Helposti saavutettava ja
vaivattomasti lähestyttävä

Saavutettavuus merkitsee monta erillistä asiaa. Puuvillassa hyvä saavutettavuus takaa, että kaikkien on helppoa lähestyä meitä suoraan alueelle saapumalla tai erilaisten viestintävälineiden avulla. Kaikilla tulee olla yhtäläiset mahdollisuudet hyötyä Puuvillan alueen tarjonnasta ja tapahtumista. Puuvilla onkin voittanut heti toimintansa alussa Suomen Kauppakeskusyhdistyksen Vuoden kauppakeskusteko -kilpailun (2015). Valitsijaraati arvosti erityisesti tapaa, jolla Puuvilla toi – ja tuo edelleen – elämää entiselle tehdasalueelle.

Mitä Puuvillan saavutettavuus
tarkoittaa käytännössä?

Saapuminen. Puuvillan kaupunkikorttelissa palvelut ovat keskustassa asuville kävelyetäisyydellä ja kaikille saavutettavissa hyvien julkisten liikenneyhteyksien ansiosta. Hyvät kulkuyhteydet mahdollistavat myös sen, että kauppakeskukseen on helppo tulla tapaamaan ystäviä, viettämään aikaa perheen kanssa ja tekemään hankinnat keskitetysti.

Pysäköinti. Puuvillan ulko- ja sisätiloissa on noin 2000 pysäköintipaikkaa ja kauppakeskuksen parkkitalossa on myös mahdollista ladata sähköautoja. Bussipysäkit, taksien nouto- ja jättöpisteet sekä pyörätelineet sijaitsevat aivan pääsisäänkäyntien tuntumassa.

Opasteet. Puuvilla on rakenteeltaan selkeä. Hyvän pohjaratkaisun myötä on helpompi hahmottaa ympäristö ja löytää etsimänsä. Kauppakeskuksen käytävillä opasteet ovat nähtävissä niin digiopasteina, perinteisinä kyltteinä, opastepöytinä ja alueeseen voi tutustua myös Puuvillan kotisivujen palveluiden kautta. Puuvillaan saapuva voi tarkistaa kotisivuilta kulkuyhteydet, pysäköintitiedot, yritysten tarjoukset ja myymälöiden sijainnin kauppakeskuksessa.

Viestintä. Puuvilla on viestinnällisesti saavutettavissa käyttäen monia kanavia. Puuvillan verkkopalvelu on kaikkien käytettävissä älylaitteista riippumatta. Verkkopalvelun vaivattoman navigoinnin sekä sisältöjen ymmärrettävyyden ja selkokielisyyden ylläpitäminen vaatii jatkuvaa työtä. Puuvilla kerää niin kotisivuillaan kuin kauppakeskuskyselyin myös palautetta, jotta toimintaa kehitettäisiin asiakkaita parhaiten palvelevaan suuntaan. Puuvilla ja sen kauppakeskuksen liikkeet ovat tavoitettavissa myös Puuvillan sosiaalisen median kanavissa ja mobiililaitteeseen ladattavan Puuvillasovelluksen kautta.

Puuvillan kauppakeskus on myös fyysisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti saavutettava. Tutustu näihin aihealueeseen lähemmin Vastuullista kauppakeskussuunnittelua -osion kautta tai klikkaamalla alla olevia aihelinkkejä.